Barion Pixel

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

  • A szolgáltató neve: Szivacs Palota Kft.
  • A szolgáltató székhelye: 2235 Mende, Szövetkezeti utca 8/A.
  • A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@szivacspalota.hu
  • Cégjegyzékszáma: 13 09 178980
  • A szolgáltató adószáma: 25466830-2-13
  • A szolgáltató telefonszáma: (+36)20 546 56 76
  • A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

  • Magyar Hosting Kft.
  • 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 5. em. B05001
  • Adószám: 32056842-2-41
  • https://rackforest.com/
  • Telefon: +36 1 211 0044
  • E-mail cím: info@rackforest.hu

Hogyan vásárolhatok?

A Megrendelő a megfelelő kategória oldalán, vagy a kereső találata alapján válassza ki az Ön által igényelt árucikket! Amennyiben vásárolni kíván a termékből, töltse ki a mennyiség beviteli mezőjét, és kattintson a kosárba gombra! Ezzel a kívánt mennyiségű termék bekerül az Ön kosarába. Jobb oldalon, a kosár box-ban mindig láthatja az eddig kiválasztott termékeket és mennyiségeket. Amennyiben a termék mennyiségén változtatni kíván, akkor módosítsa a mennyiséget és kattintson az újraszámol gombra!. A mennyiség beviteli mezőbe történő 0 beírásával, majd az újra számol gomb megnyomásával, illetve a sor végén lévő x (eltávolít) megnyomásával  törölheti a kiválasztott terméket a kosarából. A kívánt változtatások végrehajtása után, az újraszámol gombra kattintva kapja meg az új összegeket.

Amennyiben befejezte a vásárlást a  fizetés  gombra kattintva érkezik a pénztárhoz. A mezők kitöltésével adhatja meg a számlázási és szállítási adatait.

Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk és be van jelentkezve, akkor adatai automatikusan megjelennek, csak a szállítási adatokat kell kitöltenie  abban az esetben, ha eltérnek a számlázási adatoktól.  Itt kiválaszthatja továbbá, hogy a megrendelt termékeket hogyan kívánja átvenni (személyesen, kiszállítással), és a fizetési módot ( utánvét, előre utalás) . Itt ellenőrizheti a megrendelt termékek értékét és a szállítási költséget.  A lap alján lévő „rendelés megerősítése”  gombra kattintva véglegesíti és küldi el megrendelését  A beérkező rendelésről rendszerünk visszaigazoló E-mail-t küld Önnek.

 

Bruttó vagy nettó árak?

A szivacspalota.hu-n bruttó árak vannak

 Hogyan kapom meg a megrendelt árut?

A megrendelés beérkezése után kollegáink megkezdik a feldolgozást. A mennyiben minden termék rendelkezésre áll, akkor a rendelést átadjuk a futárszolgálatnak, akik értesítik Önt a kiszállítás időpontjáról.

Személyes átvétel esetén a megadott elérhetőségek egyikén értesítjük az átvétel idejéről.

 Amennyiben előre utalással kíván fizetni, abban az esetben ha minden termék rendelkezésre áll, akkor kollegánk elkészíti a számlát, amit e-mailben juttatunk el Önhöz. Amíg nem érkezett meg Önhöz a számla, addig semmiképpen se utaljon!

Ha a megrendelt termékek közül valami nincs készleten, akkor kollegánk értesíti Önt a hiányzó termék beérkezési idejéről, a szállítás/átvétel idejéről!

 

Mennyi a szállítási költség?

A házhozszállítás díja rendelésenként : 6000Ft

Amennyiben több csomag kerülne feladásra, a szállítási költségről telefonon vagy emailben egyeztetünk megrendelőinkkel.  

Személyes átvétel esetén: díjmentes

 Szükség van-e bejelentkezésre a vásárláshoz?

Vásárolhat vendégként is. Ebben az esetben nem szükséges regisztrálnia, elegendő megadnia a szállítási és számlázi adatokat, valamint a telefonos elérhetőségét.

Amennyiben Ön már regisztrált látogató, és azonosítójával és jelszavával bejelentkezik, akkor a megrendelésnél nem szükséges adatait újra bevinni.

 Hogyan fizetek?

A fizetés az áru átvételekor készpénzben történhet vagy az áru megrendelése után előre utalással vagy az oldalon bankkártyás fizetéssel. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

 Nem találok egy terméket a boltban, mit tegyek?

Ha olyan termékre van szüksége, amit nem talál meg áruházunkban kérjük, hogy az info@szivacspalota.hu címen jelezze. E-mail-en a kívánt termékről leírást és árajánlatot küldünk.

 Hová fordulhatok észrevételeimmel?

Bármilyen észrevétele van  (nem kapta meg az árut; sérülten kapta meg az árut; nem azt kapta, amit rendelt stb.), kérjük írjon az info@szivacspalota.hu címre!

 Miért jó, ha feliratkozom a hírlevélre?

A hírlevélre feliratkozott látogatóink értesítést kapnak akcióinkról, kiemelkedően kedvező árú termékeinkről. A hírlevél küldő rendszer egyelőre nem működik.

 Miért jó még, ha regisztrálok?

Regisztrált és belépett látogatóink hozzáférhetnek igényes cikkeinkhez, szakértői rendszereinkhez.

 Hol találom az Általános Felhasználási Szerződést?

A szerződés a mellékelt linkre kattintva érhető el - ÁFSZ.

Termék a kívánságlistádra került
Termék hozzáadva az összehasonlításhoz

Süti beállítások

Az összes süti elfogadásával beleegyezik, hogy a weboldal cookie-kat tárolhat az Ön eszközén, és információkat közölhet Cookie-szabályzatunkkal összhangban.