A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
- Cégneve: Szabó-Németh Judit E.V.
- Székhelye: 2235 Mende, Szövetkezeti utca 8/A
- Postacíme: 2235 Mende, Szövetkezeti utca 8/A
- Adószáma: 68622363-1-33
- EVNY.szám:52010983
- Központi e-mail címe: info@szivacspalota.hu
- Telefonos elérhetősége: (+36) 20 546 5676
- Webáruház üzemeltető: Szabó-Németh Judit E.V.
- A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
- Magyar Hosting Kft.
- 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 5. em. B05001
- Adószám: 32056842-2-41
- https://rackforest.com/
- Telefon: +36 1 211 0044
- E-mail cím: info@rackforest.hu
Hogyan vásárolhatok?
A Megrendelő a megfelelő kategória oldalán, vagy a kereső találata alapján válassza ki az Ön által igényelt árucikket! Amennyiben vásárolni kíván a termékből, töltse ki a mennyiség beviteli mezőjét, és kattintson a kosárba gombra! Ezzel a kívánt mennyiségű termék bekerül az Ön kosarába. Jobb oldalon, a kosár box-ban mindig láthatja az eddig kiválasztott termékeket és mennyiségeket. Amennyiben a termék mennyiségén változtatni kíván, akkor módosítsa a mennyiséget és kattintson az újraszámol gombra!. A mennyiség beviteli mezőbe történő 0 beírásával, majd az újra számol gomb megnyomásával, illetve a sor végén lévő x (eltávolít) megnyomásával törölheti a kiválasztott terméket a kosarából. A kívánt változtatások végrehajtása után, az újraszámol gombra kattintva kapja meg az új összegeket.
Amennyiben befejezte a vásárlást a fizetés gombra kattintva érkezik a pénztárhoz. A mezők kitöltésével adhatja meg a számlázási és szállítási adatait.
Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk és be van jelentkezve, akkor adatai automatikusan megjelennek, csak a szállítási adatokat kell kitöltenie abban az esetben, ha eltérnek a számlázási adatoktól. Itt kiválaszthatja továbbá, hogy a megrendelt termékeket hogyan kívánja átvenni (személyesen, kiszállítással), és a fizetési módot ( utánvét, előre utalás) . Itt ellenőrizheti a megrendelt termékek értékét és a szállítási költséget. A lap alján lévő „rendelés megerősítése” gombra kattintva véglegesíti és küldi el megrendelését A beérkező rendelésről rendszerünk visszaigazoló E-mail-t küld Önnek.
Bruttó vagy nettó árak?
A szivacspalota.hu-n bruttó árak vannak
Hogyan kapom meg a megrendelt árut?
A megrendelés beérkezése után kollegáink megkezdik a feldolgozást. A mennyiben minden termék rendelkezésre áll, akkor a rendelést átadjuk a futárszolgálatnak, akik értesítik Önt a kiszállítás időpontjáról.
Személyes átvétel esetén a megadott elérhetőségek egyikén értesítjük az átvétel idejéről.
Amennyiben előre utalással kíván fizetni, abban az esetben ha minden termék rendelkezésre áll, akkor kollegánk elkészíti a számlát, amit e-mailben juttatunk el Önhöz. Amíg nem érkezett meg Önhöz a számla, addig semmiképpen se utaljon!
Ha a megrendelt termékek közül valami nincs készleten, akkor kollegánk értesíti Önt a hiányzó termék beérkezési idejéről, a szállítás/átvétel idejéről!
Mennyi a szállítási költség?
A házhozszállítás díja rendelésenként : 3000-6000Ft között a csomag súlyától és méretétől függően.
Személyes átvétel esetén: díjmentes újpesti telephelyünkön vagy a rákospalotai depo-ban.
Szükség van-e bejelentkezésre a vásárláshoz?
Vásárolhat vendégként is. Ebben az esetben nem szükséges regisztrálnia, elegendő megadnia a szállítási és számlázi adatokat, valamint a telefonos elérhetőségét.
Amennyiben Ön már regisztrált látogató, és azonosítójával és jelszavával bejelentkezik, akkor a megrendelésnél nem szükséges adatait újra bevinni.
Hogyan fizetek?
A fizetés az áru átvételekor készpénzben történhet vagy az áru megrendelése után előre utalással vagy az oldalon bankkártyás fizetéssel. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
Nem találok egy terméket a boltban, mit tegyek?
Ha olyan termékre van szüksége, amit nem talál meg áruházunkban kérjük, hogy az info@szivacspalota.hu címen jelezze. E-mail-en a kívánt termékről leírást és árajánlatot küldünk.
Hová fordulhatok észrevételeimmel?
Bármilyen észrevétele van (nem kapta meg az árut; sérülten kapta meg az árut; nem azt kapta, amit rendelt stb.), kérjük írjon az info@szivacspalota.hu címre!
Miért jó, ha feliratkozom a hírlevélre?
A hírlevélre feliratkozott látogatóink értesítést kapnak akcióinkról, kiemelkedően kedvező árú termékeinkről. A hírlevél küldő rendszer egyelőre nem működik.
Miért jó még, ha regisztrálok?
Regisztrált és belépett látogatóink hozzáférhetnek igényes cikkeinkhez, szakértői rendszereinkhez.
Hol találom az Általános Felhasználási Szerződést?
A szerződés a mellékelt linkre kattintva érhető el - ÁFSZ.